środa, 14 sierpnia 2013

Norweskie klimaty..

Od kilku dni w domu. Wyjazd bardzo, bardzo udany. Pogoda dopisała (było ciepło i słonecznie, pomimo wcześniejszych, dosyć kiepskich prognoz :). 
Krótki, ale intensywny czas.  Udało mi się zrobić kilka rowerowych i wodnych wycieczek. 
Przywiozłam też walizkę pełną zakupów :)). Głównie kuchenne gadżety w ulubionym, skandynawskim klimacie. 
Dziś króciutko, gdyż (korzystając z resztki wakacji) przepakowuję walizkę i na kilka dni jadę nad morze. 
Po powrocie sfotografuję i pokażę moje zakupy, gdyż przywiozłam również coś dla Was :). 
Niżej skąpane w słońcu, ukwiecone Stavanger. Piękne i klimatyczne prawda :)?









Ściskam Was i pozdrawiam. Dobrego, słonecznego weekendu!
Cieszmy się resztka lata :))). 

7 komentarzy:

  1. Moniko:)))) jak tam pięknie:)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ci zazdroszczę tej wyprawy :) pięknie tam!
    ja wróciłam z klimatycznego Gdańska i też nie mogę narzekać, ale jednak to nie to samo co skandynawia! ;)
    czekam na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsca odwiedziłaś:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,znam jedynie duńskie klimaty ale zapewne podobne do tych norweskich prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urokliwie:) To miło, że udało Ci się wypocząć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).