sobota, 21 września 2013

Winogronowy urodzaj, prezentacja zakupów i niespodzianka dla Was

Kiedy dwa lata temu pojechałam pierwszy raz na wakacje do Norwegii zakochałam się nie tylko w klimacie tamtych wnętrz, ale przede wszystkim w prostocie, minimalizmie. Od tamtego momentu staram się niezmiennie wprowadzać w swoje otoczenie więcej spokoju, stonowanych barw, ale przede wszystkim pozbywam się sukcesywnie wszystkiego, co przestało mi służyć lub było tylko zbędnym łapiącym kurz gadżetem. Jest mi z tym dobrze.. Jest mnóstwo pięknych rzeczy, które maja swój urok, ale ja nie muszę ich mieć... Prawda jest też taka, że mieszkanie ma swoją pojemność :) i nie da się tego przeskoczyć. Zatem jeśli robię zakupy (bo robię, a jakże :), to stawiam na przedmioty, które są przede wszystkim użytkowe, będą służyły, a nie tylko stały na półkach i cieszyły oko. 
Biorąc pod uwagę powyższą zasadę wróciłam z mojej kolejnej podróży do Norwegii z kilkoma kuchennymi pomocnikami :). Wg mnie ładne i jednocześnie praktyczne. 


Jeśli i Wy tak sądzicie i spodobał Wam się koszyczek/ osłonka/ klosz (jak zwał, tak zwał :)
 zapraszam do zabawy, bo jest dla Was!
 Zasady bez zmian: proszę  zostawcie pod postem komentarz i podlinkujcie na swoim blogu jedno z wybranych zdjęć, a jeśli ktoś zechce, możecie się dopisać do listy obserwatorów. 
Zapisy do 20. 10. 2013 r., losowanie 22.10. 2013 r.  Zapraszam!




Tymczasem życzę dobrej, słonecznej niedzieli!
A w następnym poście druga część moich zakupów :). 

78 komentarzy:

  1. Widzę bardzo udane zakupy !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Mario, miałam wczoraj problem z tym postem, dlatego dopiero dziś udało mi się go zmodyfikować. Jeśli koszyczek sie podoba, zapraszam do zabawy! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim wiklinowym koszu marzę od jakiegoś czasu a ten dodatkowo jest z siateczką więc z miłą chęcią zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, ze przypadł Ci do gustu :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy jak widzę udane :) a i ja ostatnio dłuuuugo zastanawiam się nad zakupami, bo miejsca w domu coraz mniej ;/
    ale wiesz co, na taki klosz to jeszcze miejsce się znajdzie ;) tym bardziej że on bardzo praktyczny!
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej:)) wymarźony...u mnie mnóstwo winogron...ale te octówki:((...klosź pieknie by prźed nimi bronił:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo praktyczny, to prawda :))). Ściskam

      Usuń
  7. W lipcu również byłam w Norwegii i dokonałam ciekawych zakupów. Chociaż to nie była moja pierwsza wizyta to dopiero teraz postanowiłam zmienić odrobinkę swoje mieszkanie wprowadzając biel. Kosz więc super wkomponuje się w mój nowy klimat :). Pozdrawiam i dołączam się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam skandynawski minimalizm (chociaż ciężko mi go wprowadzić u siebie...)! Przepiękny kosz-klosz, naprawdę chcesz go oddać w dobre ręce? Mam podobną kankę, tylko czerwoną, a na taki durszlak poluję (to nie jest aluzja ;-)) fajne te emaliowane naczynia.
    Uściski;)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje- jestesmy wszyscy gadzeciarzami a potem nie ma gdzie tego wszystkiego ustawiac czy np w moim przypadku zlapalam sie na tym,ze stale dzieci dostaja multum zabawek, ktorymi zwyczajnie sie nie bawia. tez posegregowalismy wiele rzeczy- multum zalegajacych ciuchow wydalismy dla najmlodszych w rodzinie, dla biedniejszych, do szpitala czy do przedszkola. przynajmniej czuje,ze ktos skorzysta z tych rzeczy :)

    a koszyk z checia przygarne bo w lato przyda sie jak znalazl na tarasie przy dzieciolach

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyk wspaniały i ma siateczkę więc muszki owocówki sie nie przedostaną a w tej chwili przynajmniej w mojej kuchni to plaga!
    Z wielką przyjemnością stałabym sie jego posiadaczką :)

    patti3@o2.pl

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie próbuję zrobić to samo z moim mieszkaniem ale przyznam, że to nie łatwa sprawa. Bardzo mi się podoba ten koszyk i chętnie ustawiłabym go w mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mnie się marzy taki koszyczek!!! Bardzo chętnie go przygarnę (jak coś)...

    OdpowiedzUsuń
  13. witam serdecznie :)
    Trafiłam do Ciebie pierwszy raz i jestem zachwycona :) czy pozwolisz , że jako "nowa" wezme udział w zabawie???? nie posiadam bloga, ale umieściłam juz informację o zabawie na fb :)

    pozdrawiam
    Agnieszka Salczyńska

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyczek osłonka bardzo spodobał mi się:) jako że w moim domku zawsze są owoce to i muszki też, no jedynie nie w zimie;) idealnie wpasowałby się do mojej kuchni no i przynajmniej muszki nie mialyby dostepu do smakołyków;)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszyczek jest cudowny!
    bardzo by mi się przydał na następny rok na wakacje na wsi:)
    Fajnie, że dzięki takim konkursom można poznać tak ciekawe blogi

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie cudne i praktyczne gadżety to strzał w 10! Klosik marzy mi się od dawna więc z chęcią dołączę do kolejki!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i już jakiś czas temu coś podobnego wpadło mi w oko. Chętnie ustawie się w kolejce :) Zapraszam do siebie przy okazji - też mam małą rozdawajkę :)
    http://manufakturauniqe.blogspot.com/2013/08/mysle-o-candy-ale-czy-beda-chetni.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Ja bym nie oddawała...ale skoro chcesz, to chętnie przygarnę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyczek i ładny i przydatny! Bannerem już wstawiony na www.domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O la la , umiesz robić zakupy.
    Oczywiście CHCĘ !

    OdpowiedzUsuń
  22. super zakupu i klosz :)))
    chetnie sie przyłączę do zabawy ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak mi się spodobał ten klosz więc z ogromną chęcią zapisuje sie na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chcę! całe lato walczyłam z owocówkami, może taki kosz uchroniłby mnie przed nimi w przyszłym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. klosz cudny!zapisuje sie z ogromna radoscia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Klosz świetny:)Chętnie go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem u Ciebie pierwszy raz,ponieważ zauważyłam Twoje piękne candy na blogu u Ewy.Zachwyciły mnie nagrody,więc może będę miała trochę szczęścia i trafią do mnie:)Byłyby idealne w mojej kuchni.a kuchnię możesz obejrzeć na moim blogu,bo ostatnio pokazywałam ją po małych zmianach:)Zapraszam też serdecznie na moje candy.A zaglądać do Ciebie będę na pewno częściej,bo sobie oglądam i mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również ustawiam się w kolejce po ten piękny koszyczek. Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Napiszę tak zachwyciłam się pięknem tej osłonki, ale też praktycznością przedmiotu :) dlatego chciałabym go mieć u siebie, moja kotka wreszcie przestałaby podjadać ze stołu kiedy nikt nie widzi :) zapraszam też do siebie na Candy, w którym serwetnik i wieszaczek. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja bym taki koszyczek chciała więc ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ponieważ należę do osób praktycznych ale i takich co cenią piękno muszę stanąć w kolejce po candy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super przydatna i piękna rzecz. Chętnie staję w kolejce.
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  33. Po takie cudo to muszę stanąć w kolejce. Zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne i praktyczne to mi się podoba! Chętnie wezmę udział w tej zabawie i będę czekać z niecierpliwością na losowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny koszyk,zapisuje się z radością,ja ciągle mam problem z zagracaniem przestrzeni;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudowny klosz, kocham styl skandynawski i ciesze sie, ze do ciebie trafiłam:) Mam identyczną tackę jaką zaprezentowałaś na zdjęciu klosz byłby wspaniałym uzupełnieniem !
    Pozdrawiam serdecznie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała! Oczywiście serdecznie zapraszam do mnie : www.coral-amour.blogspot.com :) znajdziesz tu również swój baner :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest tak piękny i jednocześnie praktyczny, że nie można nie stanąć w kolejce po niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się zapiszę - kosz jest śliczny. A ja ostatnio walczę z meszkami i nie wiem dlaczego... przecież już po sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowności :))) Oczywiście i ja dołączam do zabawy z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też chcę, ja też. Ślicznie się uśmiecham do maszyny losującej. Umartyniuk1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zgłaszam się do rozdania! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie masz pojęcia z jakim opóźnieniem wszystko czytam. No i dopiero teraz widzę taką śliczną niespodziankę!!! Monika, pozdrawiam Cię serdecznie i grzecznie stoję w ogonku, może mi się poszczęści:) Ale bym się ucieszyła:))))

    OdpowiedzUsuń
  44. Koszyczek jest super! Z chęcią go przygarnę, więc dopisuję się do listy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Klosz jak marzenie, idealny. Jednocześnie praktyczny jak i piękny dodatek, który nie musi koniecznie stać w kuchni.
    Piękny zakup, koniecznie się dopisuję.

    Serdeczności posyłam i ciepło zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyda się na pewno! Ustawiam się w kolejce i czekam na wyniki. ;)
    Banerek w zakładce 'konkursy'.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ostatnio naszło mnie na białe dekoracje :) a że do tego lubię wiklinę ... wniosek sam się nasuwa :) I ja ustawiam się w kolejce :)
    Miłka
    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmmmm... kto nie zagra ten nie wygra ;) dlatego próbuję swojego szczęścia, może akurat do mnie przyjedzie ten przeuroczy klosz.... jestem nim zachwycona i zdziwiona, że go oddajesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję, dziękuję dziewczyny. Koszyczek zapakowany już czeka na nową właścicielkę :). Cierpliwości :), pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubię takie zabawy, nie mogę przejść obok więc staję w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. koszyczek-osłonka jest przepiękny, z przyjemnością ustawiam się do kolejki po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny koszyczek- nie dość że piękny to i praktyczny , szczególnie latem gdy ma się ochotę wypić kawkę i zjeść ciacho a tam stato os na których punkcie mam fobie :// Staje w kolejeczce zatem :D Pozdrawiam ciepluchno...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. oczywiście się zachwycam i staję w kolejce , zapraszam cię do mnie, Pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolejka długa, ale chętnie stanę w niej i ja :) podlinkowane już :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny koszyczek! Z przyjemnością dopisuję się do zabawy :)
    http://justmycraft.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się i ja! Oczywiście obserwuję, (jako madziakudla) a baner dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączam do zabawy :) kosz śliczny, pewnie, że bym chciała takowy posiadać :) banerek podlinkowałam na blogu dolcevitapodroznika.blogspot.com :)
    zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle zapomniałam, że przecież musi być www :P no więc www.dolcevitapodroznika.com

      Usuń
  58. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)
    http://trojandowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie dołączę do zabawy ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się i dołączam do grona obserwatorów a banerek u mnie na blogu handmadepati.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładny klosz. Ja bym tam dała jakąś niespodziankę - może kłębki koronek lub stare zdjęcia? Banerek już na powolusku.blogspot.com. Zapraszam też na moje chlebowe Candy!

    OdpowiedzUsuń
  62. Skuszę się i zobaczymy!
    http://mrstruskawka.blogspot.com/ - banerek znajdziesz tu
    Dołączam do grona obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo klimatyczny kosz - i ja po niego się ustawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Koszyczek jest cudny i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Póki co owoce przykrywam ściereczką ...

    Szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam! Piękny koszyczek, zawsze chciałam taki z przykryciem :) jestem po raz pierwszy i chętnie będę zaglądała, bo blog jest bardzo ciekawy. Baner na zuzapasjonatka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo chętnie przygarnę to cudeńko :) więc przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Koszyk piękny na owoce albo na jakieś wypieki,żeby muszyska nie dobierały nam się do smakołyków, więc dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Koszyczek jest śliczny, więc bardzo chętnie staję po niego w kolejce :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny i delikatny... ustawiam się w ogonku:)
    art-ab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jest cudny, właśnie takiego szukałam! :)
    Banerek na blog.sowiarnia.pl, dodałam się też do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczny :))) mam nadzieję, że zdążyłam :) Baner na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).