niedziela, 8 września 2013

Wrześniowy urodzaj

Wakacje skończone. Pierwszy dzwonek można powiedzieć za nami.. Żal tych beztroskich, letnich dni, ale taka już przecież kolej rzeczy.. Na szczęście piękne, weekendowe słonko sprawiło, że nieco łatwiej oswoić myśl.., że jesień już za progiem..
Tymczasem weekendowe migawki pełne słońca i koloru.







I wciąż trwa urodzaj cukinii, które jemy w przeróżnych wariantach :).
A jaki jest Wasz ulubiony przepis?


Wracam do pracy i sterty papierów, bo wrzesień to chyba najbardziej pracowity miesiąc w mojej pracy.
Pozdrawiam ciepło, dobrego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. no szkoda lata, szkoda :) u mnie dziś na te okoliczność candy, zapraszam :)
    a cukinia faszerowana i ala achabowy :) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz z przyjemnością zajrzę do Ciebie :), a faszerowana cukinia, to moja ulubiona wersja :)!!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Miłego powrotu do pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. JA ostatnio piekłam ciasto czekoladowe z cukinią z dużo ilością kako i czekolady, polecam bo jest naprawdę pysznę. Cukinię w Italii można kupić cały rok więc ja wciąż eksperymentuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. cukinie uwielbiam faszerowana lub z kurczakiem z serem nie jadłam muszę spróbować ,a ciasto Agnieszki mnie zaintrygowało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).