sobota, 12 października 2013

I już październik..

Za oknem ciepła, kolorowa jesień. W domu zapach suszonych jabłek i grzybów. W pogotowiu na kanapie gruby koc i ciepłe skarpety :).
Cieszy mnie, że wychodzę na prostą ze szkolnymi papierami i mam trochę więcej czasu dla siebie. A jak u Was mija jesienny październik?


Na zdjęciach ciąg dalszy moich norweskich zakupów. 
W puszkach suszone jabłka i zapasy herbaty.



Dziewczyny w dalszym ciągu zapraszam do mojej zabawy (pozostało jeszcze kilka dni :)
 i już dziś dziękuję tym, którzy mnie odwiedzili :)
Dobrego, słonecznego weekendu.



20 komentarzy:

  1. piekne emaliowane pojemniki :)
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te pojemniki.
    u mnie też już jesiennie.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziś prawdziwa jesień. Kolorowa, ale też chłodna i lekko deszczowa :).
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja mam mega pracowity weekend, prawie nie odchodzę od komputera:-( teraz właśnie zrobiłam sobie chwilę przerwy na ulubione blogi:-) Łupy świetne!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, u mnie trochę spokojniej, ale mimo wszystko mam wrażenie, że moja praca to przede wszystkim produkowanie ogromnej ilości, nie wiem komu potrzebnych papierów.. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo ładne pojemniki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne emaliowane skarby :) u mnie tez zapach suszonych grzybów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to rzeczywiście fajny czas :). Jesień jest piękna :).Pozdrawiam

      Usuń
  6. Och jakie słodkie!!! Masz chyba dobry nastrój po takich zakupach:))) Pozdrowienia Moniczko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, zakupy były wakacyjne, podczas mojego pobytu w Norwegii. Juz kolejny raz udaje mi się upolowac cos ładnego i w dobrej cenie! Tak, jestem zadowolona :). Ściskam!

      Usuń
  7. swietne pjemniczki...suszone jabłka przywolaly wspomnienia..

    OdpowiedzUsuń
  8. weekend miałam w podróźy..piekne źakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pojemniki są bardzo ładne:) A październik mija mi twórczo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są :-) bardzo lubię emalię choć nie posiadam wielu tego typu rzeczy :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne !!! wspaniałe pamiątki przywiozłaś z podróży. Praktyczne a nie zalegające gdzieś na półkach. Baaardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz dziękuję kochane, lubię praktyczne rzeczy, ściskam, pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).