wtorek, 22 października 2013

W jesiennym słońcu..

Jesienne słońce rozpieszcza. Trudno uwierzyć, że z końcem października są takie dni, iż można spotkać ludzi ubranych w krótki rękawek (taki widok nie był dziś rzadkością na ulicach mojego miasta :)). 
Słońce daje energię i radość :), a ja mam nadzieję, że sprawię tą radość osobie, która została zwycięzcą mojej zabawy :)). Jest nią Ewa z: http://shabby-shop76.blogspot.com. Wybaczcie brak dokumentacji fotograficznej, ale losy były z prawdziwego zdarzenia :).

Bardzo Wam dziękuje za liczny udział w zabawie. Dla mnie była to okazja poznać nowe, twórcze miejsca i ciekawe osoby! Mama nadzieję, że chociaż część z Was pozostanie ze mną na dłużej :). Ewę proszę o kontakt na maila. Paczuszka już czeka przygotowana do wysyłki:). 


Jesień w wazonie i nowy chustecznik :)).


Pozdrawiam Was słonecznie


17 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jak ja się cieszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No chyba Cię ozłocę:)))))
    JUPI!!!!
    Dziękuje! Taka wiadomość z rana...coś mi mówi, ze będę miała udany dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, to miło że sprawiłam Ci radość :)). Klosz - podróżnik leciał ze mną samolotem z Norwegii :), a teraz czeka go wycieczka do Ciebie :)).

      Usuń
  2. Szczęściara, gratuluję, chustecznik bardzo ładny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem Ewie zazdrościć,choć prezent niesamowity:)I pasowałby u mnie:)Ale wiem jak sie cieszyła,bo zadzwoniła z tej wielkiej radości do mnie i mogę tylko się cieszyć z nią!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ewie, a ja zachwycam się jesiennymi kolorami u Ciebie na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak żałuję! A jauż myślałam, jestem TĄ Ewą:)))) Ewciu, gratuluję, a Tobie Moniczko wielkie dzięki za zabawę i dreszczyk emocji:))) Pozdrowienia takie ciepłe z Kr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, może następnym razem :)). Ściskam Cię!

      Usuń
  6. Gratulacje!! I dziękuję za zabawę!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Szczęśliwej Ewie :)
    Zazdraszczam Mikuś ^^)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ewci i dziekuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnam zazdrościć (chyba troszkę pojęczałam...) ale gratuluję z całego serca ;) I dzięki Miko za wspaniałe emocje ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).