środa, 1 stycznia 2014

W Nowy Rok..

Nowy kalendarz i wskazówki zegara odliczają już czas Nowego Roku! 
Dla mnie poprzedni był naprawdę łaskawy. Wyklarowały się korzystnie moje zawirowania w pracy, w domu mały remont, zdrowie dopisało, bliscy w komplecie, po 10 latach (!) wróciłam na kurs prawa jazdy i szczęśliwie przed wigilią odebrałam mój nowy dokument :). Dobry czas. 
Niech i ten 2014 r. będzie pomyślny, pełen dobrych niespodzianek, twórczych pomysłów i dobrych ludzi na drodze - czego sobie i Wam serdecznie życzę :).


A w ostatnich dniach starego roku dokonałam w sieci zakupu wymarzonego fotela :). Czekam aż sklep zacznie po świętach funkcjonować, ale w tym czasie muszę doprecyzować szczegóły. 
Dylemat stanowi lamówka fotela. Lepiej z lamówką czy bez? Podobnie nóżki fotela: gięte, proste? 
Wersja pierwsza wydaje mi się bardziej elegancka, ale jest też droższa. Druga bardziej prosta, surowa, ale cenowo korzystniejsza. Niezależnie od koloru materiału (skłaniam się przy wersji nieco ciemniejszej) i opcji nóżek cena będzie jednakowa. Drożej trzeba zapłacić jedynie za lamówkę i zastanawiam się czy jest to warte świeczki. 
A która wersja Wam się bardziej podoba?



Ściskam serdecznie!
Monika


15 komentarzy:

  1. Niech Nowy Rok będzie dobry i niezapomniany.
    Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mario :). Dla Ciebie i Twoich bliskich również!

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Mi bardziej się widzi fotel z 1 fotki :) ale jesli różnica w cenie jest znaczna darowałabym sobie lamówkę, ale nóżki giete zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję :). A w kwestii fotela ciągle sie zastanawiam, gdyż w sklepie trwa przerwa urlopowa, ale już jestem bliska decyzji..:).

      Usuń
  3. I Tobie szczęśliwego 2014! :) A jeśli chodzi o fotel to głosuję za wersją bez lamówki, jest taki bardziej łagodny.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja zdecydowanie jestem za fotelem nr 2 :)
    prosty i piękny, a w razie zmiany stylu będzie pasował do wszystkiego :)
    pozdrawiam i niech dobra pasa trwa nadal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosanko, Iko - super, że można na Was liczyć dziewczyny! Wszelkie podpowiedzi bezcenne, bo ja mało zdecydowana jestem (ale jak już trafnie wybiorę, to noszę/używam do upadłego :)).

      Usuń
  5. chętnie zostanę doradcą meblowym :):):) wybrałabym wersję z prostymi nóżkami i bez lamówki :):):)
    życzę Ci równie pomyślnego roku co poprzedni i gratuluję prawa jazdy - ja mam, ale boję się jeździć - a zdałam za pierwszym razem :P
    miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga i dla Ciebie tez uściski noworoczne!A prawo jazdy.. ja miałam kilka podejść, juz miałam ochotę się poddać, gdyz oblewałam pierdoły (w moim mieście jakoś ciężko się zdaje) byłam jednak bardzo zdeterminowana, gdyz mieszkam w takim miejscu, że prawko jest mi bardzo potrzebne. Strach jest, ale liczę, że to kwestia wprawy i doświadczenia :). Pa

      Usuń
  6. Lamówka daje urok ale jeśli spora różnica to chyba nie ma co. Ale nóżki jednak te fikuśne fajniej się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej podoba mi się bez lamówki, ale koniecznie z wygiętymi nóżkami:)
    Cudownego 2014 roku!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedzi kochane. Już się nie moge doczekać, aż fotel zagości w moim domku! Ściskam Was, do miłego.

      Usuń
  8. Gięte nogi, bez lamowki,na pewno!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gięte nogi bez lamówki- wygląda lżej
    Wkleiłam u siebie zdjęcie szopki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny fotel, zdradź proszę gdzie można taki zamówić? mam wielką ochotę zmienić swój...
    Piękny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).