sobota, 22 marca 2014

Zielone okiennice..

Pierwszy wiosenny weekend przywitany deszczem i chłodem. Mam nadzieję, że następne przyniosą więcej słonka i pozwolą na dobre pochować zimową garderobę.
Tymczasem korzystając z wolnej chwili, małe modyfikacje na blogu :). Niestety średnio się poruszam w tej materii i mój banerek składający się z czterech zdjęc, pokazuje tylko dwa.., schował się tez przez to napis (być może to, co wstawiłam było za szerokie, macie jakąs podpowiedz?).
Dodatkowo, uznałam, że nazwa bloga uległa przeterminowaniu :). Wiem, że w blogosferze dużo jest zieloności, ale te slowa bardzo mi odpowiadają: ZIELONE OKIENNICE :).
To dla mnie czas budowania, stabilizacji,  czas marzeń..  o domu... z zielonymi okiennicami!


Ściskam Was. Spokojnej, beztroskiej niedzieli! 

10 komentarzy:

  1. zmiany in plus :) i podoba mi się nowa nazwa!
    ZIELONE OKIENNICE- super :)
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Jeszcze kilka kosmetycznych zmian będzie, gdyz pojawiły sie problemy techniczne, ale jest ok. Buziaki!

      Usuń
  2. Bardzo ładnie:))ja to już wcale nie potrafię nic takiego zrobić:))ale to starość pewnie:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam starość :), trzeba sie przełamać i mieć cierpliwego nauczyciela :). Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Podoba mi się nazwa Zielone okiennice -kojarzy mi sie z moja ukochaną Toskanią :) co do bannerka być może za duży rozmiar ma zdjęcie które chcesz wkleić? Spróbuj go zmniejszyć - a napis można wkleić korzystając z jakiegoś programu np. Photo Scape.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie też wzbudza pozytywne skojarzenia :), nad zdjęciami popracuje :).
      Dziękuje za odwiedziny!

      Usuń
  4. Widzę że Wiosna dobrze działa na nas;***
    Buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).