czwartek, 20 marca 2014

Wiosenne powroty

I mamy wiosnę, huuura!
A jeśli wiosna, to i kolejna rocznica blogowania (już cztery lata:). Ciesze się bardzo, że jestem z Wami. Cieszę się bardzo, że i Wy jesteście ze mną :).
Chociaż pod względem częstotliwości pisania, to mój najgorszy rok (w skali czasu blogowania oczywiście :), w życiu realnym odwrotnie :).
Mnóstwo dobrych chwil, zrealizowanych planów, nowych wyzwań, motywacji.. i ciężkiej pracy :).
Wykuwam swoje szczęście, zasypuję stare, prowadzące donikąd ścieżki. Dobry czas..


Do zobaczenia niebawem! 
Ściskam Was serdecznie i życzę pięknego, wiosennego weekendu :).
Wracam wkrótce, z niespodzianką dla Was!

10 komentarzy:

  1. Zdaje się że to bardzo dobry czas na zmiany i rozwój ;-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, pozdrawiam słonecznie! Do miłego :)

      Usuń
  2. To juz cztery lata- gratuluje!
    I rowniez zycze udanego weekendu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak miło cie "zobaczyć" Qrko. Ściskam ciepło!

      Usuń
  4. Życie realne jest najważniejsze! Ale i blogowanie daje frajdę... gratuluję, cztery lata to całkiem poważna rocznica ;-)
    Niech ten dobry czas trwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, dziękuję. Miłe słowa, pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Oj Kochana, to ja dziękuję, że jesteś dla nas :-) Ja też piszę mniej, gdy absorbuje mnie życie. Tak to jest. I jest dobrze :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, ściskam Cię najmocniej :) i dziękuję za Twoja obecność :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).