wtorek, 15 kwietnia 2014

Oczekiwanie..

I mamy Wielki Tydzień..
Staram się na te dni pozostawiać minimum spraw do załatwienia. Po części się udało, gdyż zakupy (najważniejsze) zrobione, mieszkanie posprzątane. Kilka postów temu pisałam, że moim wiosennym marzeniem jest nowy rower :). Marzenie się spełniło, w nieco innej wersji - kupiłam auto :). Moje pierwsze auto :). Trochę jestem przerażona ilością spraw, które okazały się konieczne do załatwienia zanim zacznę się cieszyć nowym nabytkiem.. Urzędowa rzeczywistość jest brutalna.. Na szczęście jutro ostatni dzień w pracy i tylko dzięki temu zdążę się uporać z resztą biurokratycznych spraw, które już bardzo chcę mieć za sobą..

U Was też pewnie wiele rzeczy do ogarnięcia, zatem życzę spokojnego tygodnia!


Świąteczne akcenty i mój nowy fotel..


Do miłego!

6 komentarzy:

  1. powodzenia w urzedach i szerokiej drogi :) śliczny fotel

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poducha na fotelu, ten tez fajny, bezpiecznej jazdy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wielkie dzieki, poduchy sa dwie, kiedyś pokaże je bliżej, ściskam!

      Usuń
  3. Spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt! Wesołego Jaja!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny fotel :) Czy to robiony na specjalne zamówienie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).